7020091702 |
Methodologies and strategies to implement the curriculum III |
2021-2022 |
Seminari de coordinació. Educació Primària |
|
|
|
22/10/2021 - 26/5/2022 (30 hores) de 17:30h a 18:30h |
|
CRP del Baix Camp |
|
Figueres, s/n (Reus)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Camp
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
Grup de mestres d’Anglès sorgit arran de la participació en les Jornades APAC 2019 i el curs “Upload EFL Methodology within a Competency-based curriculum and evaluation” que comparteix la necessitat de compartir coneixements i recursos per donar resposta a les demandes d’un currículum i avaluació competencials, i la voluntat d’indagar conjuntament per trobar estratègies i metodologies eficaces en aquest sentit. La voluntat és crear diversos grups d’experts dins el grup de treball que investiguin sobre un determinat àmbit (veure continguts) i que elaborin un repositori de recursos i unes ponències per transferir el resultat de les seves indagacions a la resta dels/les integrants del grup de treball.
|
| |
Objectius |
-Construir coneixement en xarxa.
-Compartir experiències i recursos.
-Investigar conjuntament sobre metodologies i estratègies capaces de donar resposta a un currículum competencial.
-Investigar conjuntament sobre metodologies i estratègies capaces de donar resposta a una educació híbrida (blended learning).
|
| |
Continguts |
-Design of 'learning boxes'
-ICT tools within the learning process.
-Cooperative learning as a methodology to cope with diversity within the English classroom.
-Gamification as a tool to motivate students.
-Project Based Learning.
-Assessment within a competency-based curriculum.
|
| |
Formador/a |
Luz Maria Saavedra Gil i Gemma Querol
|
| |
Avaluació |
Assistir a un mínim del 80% de les sessions. Participar en el treball d’investigació i en la creació i gestió del banc de recursos.
Les evidències d’assoliment dels objectius serà el repositori creat amb el recursos metodològics, bibliogràfics i les ponències presentades pels/les participants.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Docents de l'especialitat d'anglès d'Ed. Primària.
|
| |
E-mail |
e3990102@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
divendres |
22/10/2021 |
1730 |
1830 |
Sessió 2 |
dijous |
16/12/2021 |
1730 |
1830 |
Sessió 3 |
dijous |
13/01/2022 |
1730 |
1830 |
Sessió 4 |
dijous |
10/02/2022 |
1730 |
1830 |
Sessió 5 |
dijous |
10/03/2022 |
1730 |
1830 |
Sessió 6 |
dijous |
24/03/2022 |
1730 |
1830 |
Sessió 7 |
dijous |
28/04/2022 |
1730 |
1830 |
Sessió 8 |
dimarts |
26/07/2022 |
1730 |
1830 |
|
| |